Alla inlägg under juni 2012

183

Av J - 30 juni 2012 02:27

nu kommer lite mer random frågorrrrrr


Vilken svordom använder du mest? jävla, fan, helvete..ah dom vanliga
Äger du en iPod? ja, en lila :3
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? ta bilden! hatar att va med på bild

Senaste filmen du såg? någon dålig jag inte minns namnet på
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? beror väll på hur mycket jag vann? men hm massa kläder o onödiga småsaker tror jag! sen skulle jag väll fixa till lite saker med mitt utseende oså
Har någon berättat en hemlighet för dig den senaste månaden? ah eller hemlighet vet jag inte, men personliga saker om man säger såå
Kan du vissla? nja
Vilken film kan du alla repliker till? bert - den sista oskulden !
Har du gråtit offentligt? yess
Vill du just nu göra några tattueringar eller piercingar? skulle vilja tattuera mig men vet inte riktigt vad, så vill jag göra en conch i örat, tungan o lite mer :)
Vem var den senaste personen som gjorde dig riktigt arg? haha min bror tror jag
Tycker du om att krama folk? ja det är mys :)
Vilken kändis har du blivit jämförd med? hon amanda jenssen som var med i idol nångång haha!
Tycker du att du är attraktiv? NEJjJjJ
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kärlek vet jag inte, men tror att man kan få någon slags kärlekskänsla vid första ögonkastet..eller hur man ska förklara
Vad är du bra på? inget var jag kommer på just nu
Hur mycket väger du? runt 52 , väger mig typ aldrig längre ;p
Är du osams med någon just nu? ingen jag bryr mig om
Har du någonsin haft en KK? haha ah
Vill du ha barn? ja!!
Blir du lätt kär? nej verkligen inte
Vem vill du kyssa nu? A... kanske
Vad är du rädd för? att bli lämnad, vara ensam
Har du haft sex med din lärare? haha euw nej
Har du pratat i telefonen mer än 4 timmar i sträck? ja
Vem kommer du aldrig sluta tänka på? F.
Vem vill du sova med inatt? A...
Vad har du på dig just nu? underkläder ehehe
Vad ska du göra imorgon? träffa min lilla E!
Om du var pank och fast i Amsterdam, skulle du överväga att prostituera dig för att komma hem? hahaha vafan finns väll andra sätt att tjäna pengar? ;o så nae
Har du haft ett förhållande som varat i mer än 1 månad? jaa
Har du en speciell relation till talet 747? jaaaaaa KENT <3
Har någon sagt att du är konstig? haha ja många gånger hihhihi
Vem tänker du på just nu? A... och F
Spelar du något instrumet? kan liiiite gitarr oså har jag faktiskt spelat tvärflöjt en gång i tiden HAHA
Känner du någon som heter Steve? haha neee
Har du lockigt hår? ja när jag inte plattar det ;)))
Har du roligt just nu? nej
Tycker du om någon just nu? mjo
Hur många har du kysst? haha inte en jävla aning om jag ska va ärlig :o
När var senaste gången hela din familj åt middag tillsammans? år sen
Skulle du vilja ha sex med en kändis? hehe ja varför inte :D?
Har du haft sex med fler än 1 person på en månad? jaa
Skulle du kunna låta din kille krama en annan tjej? bara hans mamma, ne men ja, krama är okej sålänge dom bara är vänner.
Har du någonsin känt riktigt hat mot någon? ja det har jag , har sagt att jag hatat många, men riktigt hat har jag bara känt mot en person.
Har du ljugit om du bh storlek nån gång? haha nej ?
Gillar du att visa dig i bikini? nae
När såg någon dig naken senast? heheh
Har du sett din bästa vän gråta? ja.
Hur lång är den längsta tid du legat på sjukhus? ett dyng typ
Duscha eller bada? beror påååå
Hur brukar du ta dig fram? går för det mesta
Har du haft mörkt hår? ja, aldrig igen... dock tycker jag det är jävligt snyggt på andra.
Vad är du beroende av? redbull.....
Vad luktar gott? killparfym <3
Vad är den närmaste saken som är blå? en talltik med pizzarester på..... mys















182

Av J - 30 juni 2012 02:18

kan inte sova för jag har så sjukt jävla ont i mitten av nedre delen av magen eller hur man ska förklara, sticker o hugger som fan ): dööööööör , o har ingen aning om varför det gör så jävla ont.


aja
 

Fredag 29e: Sov länge på dagen, kommer fan inte upp förrens 1 nångång, och jag som trodde min sova länge period var över.... men jaja, sen har jag bara tagit det lugnt och fixat mig o så. runt halv sju skjutsade min bror ut mig och A till EP. Dampa loss med hennes brorrrr haha söte. Efter ett tag kom det lite mer folk dit, så vi åt tacos och drack lite cider. fint


puss sålänge



181

Av J - 29 juni 2012 00:35

bara för jag är sjukt uttråkad.

RANDOM FRÅGOR


Vilken färg har dina skor? dom jag använder mest är vita
Hur många sms har du skickat med din telefon? oj, ingen aning, en jävla massa

Vem kysste du senast? J...
Vem kramade du senast? EJ

När såg du din bästavän senast? har fler, en av dom såg jag igår

Bär du på en stor hemlighet just nu? kan jag inte påstå

När vaknade du imorse? runt halv 1 tror jag det var, illa ):

Gillar du hästar? jodå dom är mysiga :)

Vem hade du velat träffa just nu? S kanske..

Vilket är det bästa året hittils? något när jag var liten skulle jag tro :)

Är du kär? nej inte kär direkt

När drack du alkohol senast? midsommar
Röker du? nej
Snus eller rökning? inget av det är väl så jävla mys
Vilken klass går du i? ska börja 2a året på industriprogrammet efter sommaren
Är du oskuld? nej

Favoritband/artist? KENT <3
Thåström eller Håka hellström? håkan!

Vem skrev senast till dig på msn? länge sen jag var inne där så minns inte
Vem fick du senast sms från? E
Vem ringde dig senast? E

Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? en ful jävel
Har du MVG i något? Isf vad?
Var är dina syskon just nu? i sitt rum i guess
Senaste kändisen du såg? winnerbäck tror jag :) eller martin från förra årets bigbrother om han nu räknas som kändis ;)
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? kommer inte ihåg ;o
Har du någon piercing? yeees, navel, tragus, töjningar, helix
Vilken var den sneaste låten som fastna i ditt huvud? dancing the whole way home - miss lii
När grät du senast? förut
Är du vig? nae
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande skulle va mysigt!

Har du varit tillsammns med två samtidigt? haha på dagis kanske

Vill du gifta dig i framtiden? jadå
Vilken vän vet mest om dig? S, I eller E

Vem är den perversaste person du känner? F! lätt
Har du haft oskyddat sex? jaa
Hur många har du strulat med på en kväll? hmm.. 5 som mest tror jag ?

Har du rökt på? no
Hur ofta festar du? det är olika, ibland några helger i rad, ibland inte alls
Har du hånglat med någon av samma kön? jao
Har du gjort något du inte borde gjort med någon annan? ja.

Har du blivit så full att du spytt? jaa
Har du haft sex på fyllan? yes

Har du liftat med någon du inte känner på fyllan? HAHA ah fyfan..
Har du sovit i samma sänga som någon av det motsatta könet utan att "göra något"? haha ja :)

När sa du jag älskar dig senast? igår till en fin vän
Är du svartsjuk av dig? JA
Är du blyg? beror helt på situationen
När hade du sex senast? ehehhe...
Har du haft sex med någon som är över två år äldre? jaa
Har du blivit dumpad efter sex? ah
Hur många barn vill du ha? 3 tror jag
När träffade du din pappa senast? öh några veckor sen ? tror jag
Har du haft sex med någon du inte känner? mjo
Tror du det är möjligt att va trogen livet ut? vet faktiskt inte, hoppas det.
Har du slagit någon? ah
Hårfärg? blondie
Har du brytit ett ben? ah ):
Vad tycker du om otrohet? hatar det, onödigt att såra någon, vill man knulla andra kan man ju lika gärna vara singel.
Har du något smeknamn? hihi ja många
Skulle du kunna döda någon? jo men absolut, fast ne
Har du åka polisbil? jaa
Vem av motsatt kön sov du senast brevid? T
Har du haft sex ute? jaa
Har du haft sex i ett rum med folk i? haha ah
Har du nånsin sovit naken? jaaa
Har du varit gravid? ne
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Isåfall vem? yes, mitt ex haha
Har du varit ute en hel natt? jaaa
Skulle du vilja dricka dig full nu? lite för trött för de just nu faktiskt
Kan du låta bli att prata i 4 timmar? tror fan inte det asså
Har du varit full den här månaden? jaaaa
Är det viktigt att ha känslor för den du har sex med? nej.
Har du varit otrogen? nej!
Har någon varit otrogen mot dig? ja.
Kan man vara vän med sitt ex? inte med mitt iaf.
Har du kysst ett ex? Ja tyvärr
Vem låg du senast i sängen med och höll om?
T
Minns du din första kyss? hahah jaa faktiskt... fifan
Vin eller sprit? hmmm sprit
Har du varit med i en trafikolycka? ja, krockat med en buss! men ingen blev skadad eller så, förutom bilen då.
Har du blivit kallad för slampa/hora? jaa
Kallat någon annan för slampa/hora? aaah
Duschat med någon av det motsatta könet? yes
Var du ett kostigt barn? haha ah helt damp
Har du haft sex med någon på din skola? jaaa
Har du nångång fått höra att du dricker för mycket? ja, förstår dock inte varför
Vem skrev senst till dig på Facebook? A tror jag, orkar inte kolla
Kan man vara tillsammans med någon utan att ha sex? Nej?
Har du bantat nån gång? bantat o bantat...
Har du kratsat hovarna på en häst? hihi ja!
Har du ett rykte efter dig? yepp, men så länge jag själv och mina närmsta vänner vet vad som är sant o inte så bryr jag mig inte direkt.
Har du vaknat gråtandes? jaaa många gånger när jag drömt nått konstigt
Saknar du någon just nu? Vem? ja det gör jag, saknar pappa lite, och han









180

Av J - 29 juni 2012 00:02

Datorn dampar jävel så tar 1308019470 timmar att skriva typ


Torsdag 28e: Var oxå en jävligt tråkig dag, eller ah får väll skylla mig själv som valde att stanna hemma idag igen, skulle egentlogen träffat lite nice folk. Men har så jävla ont i magen hela tiden och är stört trött :s så har bara legat och solat sen hjälpt till att måla lite på huset.Sydde även in löshåret. hih


orkar itne skirva mycket mer sååå


puss

179

Av J - 28 juni 2012 01:12

Har en sån natt när allt bara känns fel, inget känns bra.

Ångest.

Ingen att prata med, vill inte tynga ner nån annan.

Får panik över att det inte känns som att någon förstår mig.


tänker för mycket


Hatar mig själv för att jag låter killar behandla mig på det här sättet. Att jag bara duger till en sak. För det är verkligen så det känns och det gör så jävla ont när jag egentligen vill mycket mer än så. Vill ha honom, men han vill inte ha mig, inte på samma sätt som jag vill ha honom. När ska jag lära mig?
Och varför ska jag alltid träffa fel killar?
Varför vill jag inte ha dom som vill ha mig? Och varför vill jag ha dom som inte vill ha mig?

Hade chansen att få en bra kille, som verkligen brydde sig om mig, men jag förstörde det igen, valde svinet framför honom och blev lämnad ensam dagen efter. Nu har han en ny, någon som förtjänar honom. För det gjorde inte jag.



178

Av J - 28 juni 2012 00:53

JHUHOLIUGKIYUFJKLIJDIOLUDNKYUVDJNSLJUDBYUEVIDYUBDJ
ILDBHUBEDL
klarar inte av att du inte är min



177

Av J - 27 juni 2012 22:05

så sjuuuukt uttråkad man kan vara då

idag träffade jag EJ en stund, gick runt och pratade oså. mys :)

nuu har jag tråkigt så funderar på att städa rummet i brist på liv.

och den ända personen jag vill ha vill inte ha mig på samma sätt. livetleker!... eller?


fuuuuuckkkkk. blir galen på dethär



There are only two types of honest people in this world.

Small children and drunk people.

 

truueueueueu.


puss o sånt

176

Av J - 26 juni 2012 20:26

Kom in på en blogg igår där en tjej skrev om sitt självskadebeteende. (Heter det så? aja) Hennes armar var så förstörda, det gjorde ont att se. Hon skrev att människor flyttade på sig när hon satt i bara linne. När hon visade sina ärr, att hon en gång mått så dåligt, hatat sig själv. Blev så arg av att läsa det. Vem gör så? vem flyttar på sig för att man ser att någon har ärr? Ärr gör dig inte till ett monster.


O nu menar jag absolut inte att det är en bra sak att skada sig själv. Det är enligt mig bland det värsta man kan göra. Den ända människan man kan räkna med till 100% är sig själv, så då borde man väll älska sig själv istället.


Men jag vet hur det är att vara på botten, att hata sig själv så mycket, och att må så pass dåligt.

Jag har själv ärr, ablosut inte lika djupa och synliga som den tjejens dock, men dom finns där och dom syns. Armarna, höfterna. Det värsta jag vet är när människor ser mig på ett annat sätt efter att dom sätt ärren. Ärren förändrar inte mig som person. 


Nu i efterhand ångrar jag mig så mycket. Har insett att det inte löser något. Att skada mig själv gjorde inte någonting bättre,snarare värre, kände mig äcklig. Hatade mig själv mer för att jag var så svag och skadade mig själv, när jag egentligen ville må bra. Ville kunna känna att jag var nöjd med mig själv.
Nu får jag istället leva med att folk kollar, ställer frågor, när jag går i linne tex. Det ända som är positivt, är att när jag ser dom så påminns jag om att det kan bli bättre. Att man kan komma upp från botten och må bra igen. Visst har fortfarande perioder när allt känns skit, men jag vet att det alltid löser sig, att man inte behöver skada sig själv.


love

Ovido - Quiz & Flashcards