Direktlänk till inlägg 18 september 2013

du kan leta i en spegel, jag vet mer om dig ändå

Av J - 18 september 2013 17:33

Blev hemma idag, hade verkligen ingen ork att gå upp. Blir så trött på mig själv, trött på livet, åååååh. 

Inte fått nåt vettigt gjort, förutom lite plugg inför prov imorgon. Hittat ett jacka jag vill ha har jag med gjort. Får hoppas den finns i affären bara! är så svårt att beställa jacka utan att ha provat den tycker jag. 


Har så mycket saker jag vill köpa just nu!! Hittat massa kläder, parfymer, toning till håret och bara massa mysiga höstsaker! Problemet är bara att alla mina pengar är slut.. 


Aja nu ska jag gå ner och fixa något att äta, inte ätit något på hela dagen, dåligt!


puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 13 maj 2014 14:00

Är så jävla utmattad av både skola och jobb. Är så trött på att det känns som man kämpar för ingenting. Försöker så jävla mycket att få betyg men jag lyckas inte. Får väll försöka läsa upp det senare i livet.    Är trött på att kämpa för att få t...

Av J - 12 maj 2014 16:05

1. Stjärntecken? Lejon2. Tre rädslor som du har? att någon jag älskar ska dö, att halsen ska svullna, sjukdomar3.Tre saker som du älskar? Familj/vänner/mina djur 4.Fyra avtändande saker, enligt dig? Dålig humor, irriterande personlighet, äcklig luk...

Av J - 11 maj 2014 23:07

Ikväll skrev du att du saknade mig. Att du ville ha mig lika mycket som du alltid velat ha mig.  Men du är osäker på mig och du mår inte bra.   Jag vet att det kommer ta tid, men jag ska få dig att bli min igen. Ska få dig att lita på mig.  S...

-

Av J - 10 maj 2014 11:29


 

Av J - 7 april 2014 18:17


                     

Ovido - Quiz & Flashcards