Alla inlägg under juli 2012

Av J - 29 juli 2012 20:22

dom senaste dagarna har jag hunnit med bad med EJ, Kent konsert i norrköping som var underbar!sen har jag även sovit hos I och träffat A en liten stund :)

fina dagar.


...


Nu däremot är jag irriterad på allt och alla, hungrig hela tiden och känner mig allmänt fet och ful. underbart

försöker kolla på PH på datorn med det går inte så bra..................gör inte mitt humör bättre

vill köpa nya kläder för jag kan fan inte få på mig dom jag har, allt känns för litet KUL. m nej

men har själklart inga pengar alls kvar så det kan jag inte heller göra

oså  börjar jag få ont i halsen och min dator är så seg att jag snart slänger ut den genom fönstret


så nu har jag klagat klart, tror jag


ne kom på en sak till, min navelpeircing håller på att stötas ut med eller vad det heter, inte alls mycket kvar av den </3

Av J - 24 juli 2012 23:18

gick upp runt 11, fixade mig lite och drog till stan.

köpte nytt löshår och en annan välbehövlig sak. :]

sen mötte jag EJ och vi gick till sjön för att sola lite eftersom det va sjuuukt varmt idag.
mys


<3

Av J - 23 juli 2012 12:06

You know what hurts so much?

It's when someone made you feel special yesterdag,

but makes you feel like you're a nobody taday.

Av J - 23 juli 2012 11:48

Söndag 22e: inte mycket att säga om dagen, försökte sola men gick ju sädär asså, målade lite, tänkte massa..... aa typ så kul var det


vaknade för ett tag sen att jag slog i armbågen förbannat hårt i väggen ? eh

nu ska jag snart ner o duscha o äta lite frukost om jag orkar, måste nog städa mitt vidriga rum med sen, elllller kolla på skins istället..känns lite mer lockande just nu ehe

btw..

någon som råkar komma in på min blogg som har en Samsung Galaxy Ace och vet om den är nått att haa?

aw.

Av J - 22 juli 2012 15:11

 

weheartit , skins

Av J - 22 juli 2012 11:20

Fredag 20e: Träffade E, ME o AK på kvällen. Drack lite oså, haha sjukt konstig natt, men mys.

Sov kvar där med E o pojkarnaaaa


Lördag 21e: Vaknade upp ensam i soffan ehe ): drog hem typ direkt , mådde inte sådär asbra

sov bort resten av dagen, sen åkte jag hem till S , gick ner o solade och massa snackk

behövdes.


...

vet inte vart jag har dig..

o varför ska jag sitta o deppa över dig när du säkert inte ens har en tanke på mig just nu?

Av J - 19 juli 2012 20:49

äääntligen hemma igen

åkt bil/färja hela dagen,såå segt


fick iaf lite saker från färjan :] godis, läppbalsam som luktar undebart och lite jäger ehhehe fint


...


nu ligger jag iaf i sängen , hoppas att en viss person ska höra av sig.. åh

orkar inte


puss

Av J - 18 juli 2012 19:41

snällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnälla

snällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnälla

svara..

Ovido - Quiz & Flashcards