Direktlänk till inlägg 13 maj 2014

What is worthwhile in the world if you can't be with the one you love

Av J - 13 maj 2014 14:00

Är så jävla utmattad av både skola och jobb. 
Är så trött på att det känns som man kämpar för ingenting. Försöker så jävla mycket att få betyg men jag lyckas inte. Får väll försöka läsa upp det senare i livet. 


Är trött på att kämpa för att få tillbaka honom. Trött på att han behöver tid. Tid för vad? För att veta om han vill ha mig igen eller inte? Trött på att vänta på att han ska höra av sig igen. 


Tött på att kämpa för saker som det ändå inte blir nåt med. 


Trött på människor som ber mig om hjälp med deras problem hela tiden.


Trött på att behöva kämpa för en plats i min pappas liv.


Trött på livet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 12 maj 2014 16:05

1. Stjärntecken? Lejon2. Tre rädslor som du har? att någon jag älskar ska dö, att halsen ska svullna, sjukdomar3.Tre saker som du älskar? Familj/vänner/mina djur 4.Fyra avtändande saker, enligt dig? Dålig humor, irriterande personlighet, äcklig luk...

Av J - 11 maj 2014 23:07

Ikväll skrev du att du saknade mig. Att du ville ha mig lika mycket som du alltid velat ha mig.  Men du är osäker på mig och du mår inte bra.   Jag vet att det kommer ta tid, men jag ska få dig att bli min igen. Ska få dig att lita på mig.  S...

-

Av J - 10 maj 2014 11:29


 

Av J - 7 april 2014 18:17


                     

Av J - 24 mars 2014 13:01

Jag saknar min pappa.    Ja, han lever och jag förstår hur svårt det måste vara att ha en pappa som inte lever längre.  Jag förstår hur ont det måste göra. Men det gör minst lika ont att ha en pappa som lever men som VÄLJER att inte finnas i ...

Ovido - Quiz & Flashcards