Alla inlägg under september 2013

Av J - 21 september 2013 16:44

Sitter i vardagsrummet och lyssnar på massa musik jag lyssnade på i somras, och fyyyyyyyyy vad jag saknar sommaren!! Den här sommaren har varit så himla bra. Visst jag hade många dåliga stunder med, men hade så roligt så spelar väll egentligen inte så stor roll :)

Saknar veckan i norrköping, tyskland med bästa människorna, liseberg,  alla små roadtrips med min sjukaste vän! haha åh

 

Hursomheeelst.. har beställt en jacka nu eftersom den inte fanns i affären, får hoppas på att den passar.

Färgade även håret rött i förrgår, missade dock några ställen och färgen fäste inte så bra i topparna så ska göra ett nytt försök imorgon :)

Ikväll blir det iallafall myskväll med min bästa.


Puss


Av J - 18 september 2013 17:33

Blev hemma idag, hade verkligen ingen ork att gå upp. Blir så trött på mig själv, trött på livet, åååååh. 

Inte fått nåt vettigt gjort, förutom lite plugg inför prov imorgon. Hittat ett jacka jag vill ha har jag med gjort. Får hoppas den finns i affären bara! är så svårt att beställa jacka utan att ha provat den tycker jag. 


Har så mycket saker jag vill köpa just nu!! Hittat massa kläder, parfymer, toning till håret och bara massa mysiga höstsaker! Problemet är bara att alla mina pengar är slut.. 


Aja nu ska jag gå ner och fixa något att äta, inte ätit något på hela dagen, dåligt!


puss

Av J - 17 september 2013 23:12

Hunnit med mycket idag känns det som. Varit i skolan, gått 12 km och pluggat! 

Nu ikväll har jag även kollat på näst sista avsnittet av Dexter, åh vill inte att det ska ta slut!!


Påtal om nåt annat har jag lust att färga håret igen. Är just nu typ ljusbrunt med urtvättade toppar så det blonda nästan syns igenom.. inte speciellt fint. Funderar på att göra det lite rödare istället. Aja får se hur de blir me den saken helt enkelt!


puss 





Av J - 14 september 2013 22:52

All my friends tell me I should move on

I'm lying in the ocean singing your song
Ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ahhh
That's how you sang it

Loving you forever can't be wrong

Even though you're not here, won't move on
Ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ahhh
That's how we played it


And there's no remedy for memory, your face is like a melody
It won't leave my head
Your soul is haunting me and telling me that everything is fine
But I wish I was dead


Every time I close my eyes, it's like a dark paradise
No one compares to you
I'm scared that you won't be waiting on the other side
Every time I close my eyes, it's like a dark paradise
No one compares to you
I'm scared that you won't be waiting on the other side


All my friends ask me why I stay strong
Tell 'em when you find true love, it lives on
Ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ahhh
That's why I stay here


And there's no remedy for memory, your face is like a melody
It won't leave my head
Your soul is haunting me and telling me that everything is fine
But I wish I was dead


Every time I close my eyes, it's like a dark paradise
No one compares to you
I'm scared that you won't be waiting on the other side
Every time I close my eyes, it's like a dark paradise
No one compares to you
But there's no you, except in my dreams tonight


Oh-oh-oh-oh-hah-hah-hah-hah.
I don't want to wake up from this tonight
Oh-oh-oh-oh-hah-hah-hah-hah.
I don't want to wake up from this tonight


There's no relief, I see you in my sleep
And everybody's rushing me, but I can feel you touching me
There's no release, I feel you in my dreams
Telling me I'm fine


Every time I close my eyes, it's like a dark paradise
No one compares to you
I'm scared that you won't be waiting on the other side
Every time I close my eyes, it's like a dark paradise. No one compares to you
But there's no you, except in my dreams tonight


Oh-oh-oh-oh-hah-hah-hah-hah
I don't want to wake up from this tonight
Oh-oh-oh-oh-hah-hah-hah-hah
I don't want to wake up from this tonight



 

Av J - 14 september 2013 13:46

Vad är det för fel på en när man fortfarande vill ha sitt ex, som nu har barn med en annan tjej, och som man inte pratat med på ett år ?

När man dessutom har en ny skitbra kille mitt framför ögonen. 

Vill inte sabba det, men mina känslor vill något annat. 

Av J - 13 september 2013 16:05

Efter att ha varit igång i en verkstad hela veckan är jag skapligt slut nu. Har inte suttit ner mer än 5 minuter idag känns det som, så nu är all min energi slut. Hade dessutom glömt kvar nycklarna i skolan när jag kom hem så det var bara att vända och hämta dom igen, aldrig varit så irriterad :( haha

Nu har jag iallafall myst ner mig i sängen och tänkte somna till en film några timmar och sen så får jag se vad som händer ikväll :) om jag ens orkar ta mig upp härifrån mer idag..heh


puss

Av J - 8 september 2013 19:54

känns som en spark i magen varje gång plusset inte finns där

Ovido - Quiz & Flashcards